wtorek, 28 lipca 2015

Zielona Liszka w naszym DT Cherry Craft

Witam Was bardzo serdecznie,
dzisiaj chciałabym Wam przedstawić (pewnie wiele osób już ją zna) nową, zdolną osóbkę, która dołączy do naszego DT Cherry Craft , czyli Zieloną Liszkę :)
Na zlocie w Warszawie widziałam na żywo jej pracę (która zresztą wygrała w naszym konkursie) - Kartka z torebką urzekła mnie pięknymi kwiatami ręcznie wykonanymi, idealnie dobranymi dodatkami, a całość wykonana była bardzo starannie.
 
 
 
A tutaj kilka słów od Zielonej Liszki
"Witam Was wszystkich serdecznie.
Jestem zaszczycona i bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona do grona DT sklepu Cherry Craft.
Ilonko jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za zaproszenie, bo sama pewnie nie miała bym tyle odwagi by się zgłosić J.
Tworzeniem kartek zajmuję się już prawie trzy lata. Moje prace można zobaczyć na blogu : http://zielonaliszka.blogspot.com/
Są to głównie kartki okolicznościowe, czy to w formie klasycznej czy też pudełka, czasem jakieś zawieszki czy wianki. W pracach uwielbiam wykorzystywać własnej roboty kwiatki bo wtedy wiem, że są niepowtarzalne i zawsze na tyle przestrzenne, by nie zmieścić się w kopercie i muszą mieć specjalne w komplecie ozdobione pudełeczko.
Jestem chyba wielką grzebułą bo zrobienie jednej pracy zajmuje mi od kilku do kilkunastu godzin pracy J. Na szczęście mam kochanego męża, który te moje godziny spędzone przy papierach dzielnie znosi pomagając mi jak może w obowiązkach domowych, których jak wiadomo, szczególnie przy dwójce dzieci 10 i 12 lat jest sporo.
Mam nadzieję, że uda mi się sprostać zadaniu i choć troszkę czasem Was zainspirować.
Na powitanie przygotowałam dla Was taką oto ślubną kartkę."
 
 
 
 



Bardzo się cieszymy, że do nas dołączyłaś :)))


Jeśli ktoś z Was chciałby do nas dołączyć to nadal trwa nabór do naszego DT :))) a więcej informacji TUTAJ :)))
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.