sobota, 10 stycznia 2015

Młodej Parze

Witajcie.

Chciałam Was serdecznie powitać jako DT CherryCraft. Jest mi ogromnie miło móc inspirować Was do tworzenia piękności przy uzyciu materiałów z naszego sklepu.

Na dziś przygotowałam stonowaną, elegancka kartkę ślubną. Pamiątka wykonana jest z papieru "Świerszcz za kominem" Galerii Papieru. Tym samym okazuje się, że nawet zimowe kolekcje można użyć w innej tematyce. Bukiet ozdobiłam wstążką vintage ( potuszowana i wygniecioną), sznurkiem lnianym oraz pręcikami ( całą tęczę kolorów znajdziecie w sklepie). Tekturkę również znajdziecie na wisienkowych półkach. Wszystkie elementy kompozycji wytuszowałam, poszarpałam, ułożyłam na kosteczkach 3d.





Pozdrawiam serdecznie,
 Tenshi


Do wykonania kartki użyłam następujących materiałów ze sklepu: 

        

          


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.